Obsługa podróży służbowych firm i instytucji

Nowości

Lufthansa Allegris – nowy produkt pokładowy na trasach długodystansowych

Lufthansa wprowadza nowy produkt premium na trasach długodystansowych pod nazwą „Allegris”, który zadebiutuje we wszystkich klasach podróży. „Allegris” został opracowany wyłącznie dla Grupy Lufthansa.

Po raz pierwszy w historii niemieckiego przewoźnika klasa First otrzymuje przestronne kabiny ze ścianami sięgającymi niemal do sufitu, które można zamknąć, aby zapewnić prywatność. Siedzisko, które ma prawie metr szerokości, można przekształcić w duże, wygodne łóżko. Wszystkie siedzenia i łóżka są ustawione zgodnie z kierunkiem lotu. Oprócz wielu innych schowków, w każdej kabinie znajduje się duża, osobista szafa.

Jak informuje przewoźnik, również jedzenie w nowej klasie First będzie wyjątkowym przeżyciem. Pasażerowie będą mogli wspólnie jeść przy dużym rozkładanym stole, przy czym można będzie usiąść naprzeciwko towarzysza podróży, tak jak w restauracji.

System rozrywki pokładowej zapewniają duże ekrany z łącznością bluetooth dla słuchawek bezprzewodowych.

Więcej szczegółów dotyczących nowej klasy First Lufthansa zaprezentuje na początku przyszłego roku.

Nowa klasa biznes

Pasażerowie klasy biznes Lufthansy mogą również cieszyć się własnym przedziałem, który oferuje jeszcze większy komfort i prywatność dzięki wyższym ścianom i całkowicie zamykanym drzwiom przesuwnym. Podróżni otrzymają większą przestrzeń osobistą, monitor o przekątnej do 27 cali i dużą przestrzeń do przechowywania, w tym osobistą garderobę.

Klasa biznes generacji „Allegris” oferuje sześć dodatkowych miejsc siedzących o najwyższym poziomie komfortu. Pasażerowie mają bezpośredni dostęp do przejścia ze wszystkich miejsc. Ścianki foteli o wysokości co najmniej 114 centymetrów z dużą ilością miejsca w okolicy ramion zapewniają większą prywatność. Wszystkie siedzenia można przekształcić w dwumetrowe łóżko. Pasażerowie mogą korzystać z systemu rozrywki pokładowej na monitorach o przekątnej prawie 17 cali. Bezprzewodowe ładowanie, słuchawki z redukcją szumów i możliwość podłączenia własnych urządzeń, takich jak komputer, tablet, smartfon lub słuchawki, do systemu rozrywki za pośrednictwem Bluetooth, to także część nowego doświadczenia Allegris Business Class. Firma zaprezentuje dalsze szczegóły i innowacje w nowej klasie biznes wiosną przyszłego roku.

Lufthansa planuje „Sleeper’s Row 2.0” w klasie ekonomicznej

Wraz z nową generacją produktów „Allegris”, Lufthansa zapewni swoim gościom znacznie większy wybór również w klasie ekonomicznej. Pasażerowie będą mieli możliwość rezerwacji miejsc w pierwszych rzędach, które mają większy rozstaw siedzeń i oferują dodatkowy komfort. Po sukcesie „Sleeper’s Row”, który od sierpnia 2021 roku zapewniał pasażerom klasy ekonomicznej większy relaks podczas lotów długodystansowych, Lufthansa planuje teraz wprowadzenie „Sleeper’s Row 2.0” we wszystkich nowych samolotach dalekodystansowych w ramach „Allegris ”. W „Sleeper’s Row 2.0” wystarczy złożyć podłokietnik i skorzystać z oferowanego dodatkowego materaca, aby odpocząć i zrelaksować się na rozkładanej powierzchni, która jest o 40 procent większa w porównaniu z oryginalnym „Sleeper’s Row”. Również w przyszłości pasażerowie klasy ekonomicznej będą mieli możliwość zarezerwowania wolnego miejsca obok. Zapewni to podróżnym większy wybór, nawet w najbardziej ekonomicznej klasie podróży.

Lufthansa Allegris: Nowe wrażenia z podróży we wszystkich klasach na trasach długodystansowych

Ponad 100 nowych samolotów Grupy Lufthansa, takich jak Boeing 787-9, Airbus A350 i Boeing 777-9, poleci do miejsc na całym świecie z nową usługą „Allegris”. Dodatkowo przebudowane zostaną samoloty już eksploatowane przez Lufthansę, takie jak Boeing 747-8. Jednoczesna poprawa komfortu podróżowania we wszystkich klasach, wraz z wymianą ponad 30 000 miejsc w całej Grupie Lufthansa, są unikalne w historii Grupy. Dzięki tym inicjatywom firma podkreśla swoje jasne standardy premium i jakości. Do 2025 roku Lufthansa Group zainwestuje łącznie 2,5 miliarda euro w same produkty i usługi, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia klientów na każdym etapie podróży.

Źródło: Lufthansa

26 października 2022